Veranderingen in de nota

De nota: veranderingen per januari 2016

De kiezel kiest voor groen! Het team van De kiezel wil meer tijd overhouden voor u en voor andere patiënten, daarom starten we met digitaal factureren. Het is niet alleen efficiënter, maar ook beter voor het milieu. Consumenten, en dus ook onze patiënten, zijn al gewend om hun rekeningen digitaal af te handelen. Via e-mail of mobiel (zoals parkeren op straat) worden nota’s voldaan. Via uwnota.nl kunt u kiezen voor drie betaalmethoden: betalen via iDeal, betalen door middel van automatische incasso en betalen via internetbankieren. De automatische incasso is gratis, net als internetbankieren. Voor de betalen via Ideal heeft u een kostenbijdrage van € 0,25 (de echte kosten liggen rond de € 0,50). Door onze vaste tarieven (NZa) kunnen we de kostenbijdrage niet verwerken in de prijs, zoals dat bij een paar schoenen of kleding wel gebeurt.

In plaats van een factuur per post ontvangt u vanaf half december 2015 een e-mail met een betaallink. In die e-mail staan ook een factuurnummer en eventueel een inlogcode. Als u met die gegevens inlogt op uwnota.nl, kunt u uw factuur inzien en betalen. U kunt betalen via iDeal, via automatische incasso of via internetbankieren. Als u bent ingelogd op uwnota.nl, kunt u digitaal factureren ook uitzetten als u liever een factuur per post ontvangt.

Ontvangt u nog geen digitale nota maar wilt u dat wel graag? Geef dan uw e-mailadres door aan onze praktijk. Wij zorgen dan dat u voortaan uw nota via dat e-mailadres ontvangt.

Uw behandelaar (tandarts, mondhygiëniste of preventie assistente), maar ook onze assistentes, kunnen u informeren over welke type nota u zult ontvangen. logo, betalen nota